Дзяржаўная ўстанова адукацыі
"Чарневіцкая базавая школа
Глыбоцкага раёна"
адрас: вул. Азёрная 1А, аг. Чарневічы, 211813, Глыбоцкі раён, Віцебская вобласць
электронны адрас:
Дырэктар Вырвіч тэл.8 02156 5 12 81 Графік прыёму: аўторак 8.00 – 18.00 |
Намеснік дырэктара Сарокіна тэл. 8 02156 5 12 81 |
Намеснік дырэктара Ганебная тэл. 8 02156 5 12 81 |
Інфармацыя аб установе адукацыі
Прадмет дзейнасці ўстановы адукацыі – адукацыйная дзейнасць, якая ўключае ў сябе арганізацыю і правядзенне вучэбнай, выхаваўчай, метадычнай работы.
Мэта дзейнасці ўстановы адукацыі – фарміраванне грамадзянскасці і патрыятызму, інтэлектуальнае, духоўна-маральнае, творчае, фізічнае і прафесійнае развіццё асобы навучэнца, фарміраванне ў яго ведаў, уменняў, навыкаў і кампетэнцый.
Для выканання мэт дзейнасці ўстанова адукацыі рэалізуе наступныя задачы:
- развіццё асобы навучэнцаў, іх здольнасцяў і схільнасцей;
- стварэнне ўмоў, неабходных і дастатковых для рэалізацыі творчага патэнцыялу асобы навучэнцаў;
- правядзенне навукова-метадычнай работы, накіраванай на ўдасканаленне адукацыйнага працэсу;
- арганізацыя адукацыйнага і выхаваўчага працэсаў з выкарыстаннем сучасных навукова-тэхнічных сродкаў;
- фарміраванне ў навучэнцаў высокіх духоўна-маральных каштоўнасцяў, здаровага ладу жыцця, грамадзянскасці, патрыятызму, адказнасці, працавітасці;
- фарміраванне эстэтычнай і экалагічнай культуры;
- правядзенне работы па ўзаемадзеянні з іншымі ўстановамі адукацыі, у тым ліку замежнымі, з мэтай выкарыстання назапашанага прагрэсіўнага вопыту арганізацыі працэсаў навучання і выхавання;
- аказанне садзейнічання навучэнцам у авалоданні каштоўнасцямі і навыкамі здаровага ладу жыцця;
- стварэнне ўмоў для самаразвіцця асобы навучэнца;
- маральнае выхаванне, накіраванае на далучэнне навучэнца да агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцяў.
Установа адукацыі выконвае адукацыйную, інтэлектуальную, сацыяльную і культурную функцыі, накіраваныя на задавальненне інтарэсаў асобы, грамадства і дзяржавы.
(са Статута Дзяржаўнай установы адукацыі «Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна», зацверджанага рашэннем Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта 19.08.2016 №881 (у рэдакцыі 17.01.2023 №47)
Мова навучання: БЕЛАРУСКАЯ
Вывучаемая замежная мова: АНГЛІЙСКАЯ
Зменнасць заняткаў: у адну змену, пачатак заняткаў 8.30
Арганізацыя падвозу навучэнцаў ва ўстанову адукацыі: школьны аўтобус
ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ
ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ
АДДЗЕЛ ПА АДУКАЦЫІ
ГЛЫБОЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА
РЭЖЫМ РАБОТЫ
Працуе (панядзелак-пятніца): з 8.00 да 13.00; з 14.00 да 17.00
Абедзены перапынак: з 13.00 да 14.00
Выхадныя дні - субота, нядзеля і святочныя дні.
У перадсвяточныя дні рэжым працы скарочаны на 1 гадзіну.
АСАБІСТЫ ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН, ІХ ПРАДСТАЎНІКОЎ І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ
ЧАЦВЕР з 8.00 да 13.00
Гаўрылава Таццяна Вячаславаўна, начальнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама
Кабінет № 65, службовы тэлефон 8 (02156) 2 58 61
Прыёмная аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама
- працуе па прынцыпу «ГАРАЧАЯ ЛІНІЯ» (тэл. 8 (02156) 2 58 76) для аператыўнага вырашэння пытанняў па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.
Рабочыя дні (панядзелак - пятніца): з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
Кабінет № 64, службовы тэлефон: 8 (02156) 2 58 76
Юрыдычны адрас:
Індэкс 211800, вуліца Леніна, дом 42, горад Глыбокае, Віцебская вобласць
ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС ПРЫЁМНАЙ
Адміністрацыйныя працэдуры,
якія выконвае ўстанова адукацыі
па прынцыпу "АДНО АКНО"
Адміністратыўныя працэдуры
Наименование административной процедуры 2.1 |
Выдача выписки (копии) из трудовой книжки |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.2 |
Выдача справки о месте работы, службы и занимаемой должности |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.3 |
Выдача справки о периоде работы, службы |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.19 |
Выдача справки о выходе на работу, службу до истечения отпуска по уходу за ребенком в возрасте до 3 лет и прекращении выплаты пособия |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно
|
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
3 рабочих дня
|
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.25 |
Выдача справки о нахождении в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста 3 лет |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
-
|
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
3 рабочих дня |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 6.1.1. |
Выдача дубликатов: документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность
паспорт или иной документ, удостоверяющий личность
пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность
документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество
документ, подтверждающий внесение платы |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании
0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь)
1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства)
бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 6.3 |
Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление
одна фотография размером 30 х 40 мм – в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
в день обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающих дошкольное, общее среднее, специальное образование
6 месяцев – для иных обучающихся |
Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:
№ 2.1, 2.2, 2.3, 2.19, 2.25, 6.1.1, 6.3 - дырэктар Вырвіч Валянціна Валер’еўна
(т. 5-12-81), кабінет дырэктара, з 8.00 да 16.00.
У выпадку адсутнасці дырэктара адміністрацыйныя працэдуры выконвае намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
Сарокіна Вольга Мікалаеўна, з 8.00 да 16.00.
Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб
З 2 студзеня 2023 года вядзенне кнігі скаргаў і прапаноў у Дзяржаўнай установе адукацыі “Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна” адменена, згодна Пастанове Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 19.12.2022 № 877 «Об изменении Постановлений Совета Министров Республики Беларусь от 16.03.2005 № 285 и от 30.12.2011 № 1786»
З 2 студзеня 2023 года падача электронных зваротаў у Дзяржаўную ўстанову адукацыі "Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна" ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб обращения.бел
Склад апякунскага савета Дзяржаўнай установы адукацыі «Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна»:
1. Казакевіч Наталля Ігнацьеўна—старшыня
2. Бортнік Алена Васільеўна—сакратар
3. Думшанка Людміла Фёдараўна
4. Дуровіч Людміла Аляксандраўна
5. Казак Людміла Міхайлаўна
6. Пратасевіч Вікторыя Васільеўна
7. Пратасевіч Юлія Юльянаўна
Разліковы рахунак для пераліку сродкаў апякунскага савета:
Атрымальнік: Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна»
ОАО «Белагропромбанк» г.Минск
р/с BY 55 BAPB 3632 5260 1001 0000 0000 BAPBBY2X
Від выплаты/прызначэнне выплаты “ Добраахвотнае ахвяраванне”
Рэгістрацыйны нумар: 391536657
Рэжым работы групы падоўжанага дня:
Наяўнасць групы падоўжанага дня: 1-4 клас, 5-9 клас
- Рэжым работы групы падоўжанага дня: 1—4 клас: 12.00—17.25
- Рэжым работы групы падоўжанага дня: 5—9 клас: 14.15—17.15
Рэжым работы ўстановы адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе
Панядзелак – пятніца – 7.30 – 18.00
Субота – 8.00 – 13.00
Рэжым работы дашкольнай групы
Панядзелак – пятніца – 7.30 – 18.00
Расклад заняткаў Дзяржаўнай установы адукацыі
“Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна”
у 2024/2025 навучальным годзе (ІI паўгоддзе)
Расклад
факультатыўных заняткаў на ІI паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года
Панядзелак |
|||
№ |
Назва факультатыўнага занятку |
Клас |
Настаўнік |
7 урок (14.30-15.15) |
Вялікая Айчынная вайна савецкага народа (у кантэксце Другой сусветнай вайны) |
9 клас |
Сарокіна В.М. |
Аўторак |
|||
6 урок (13.25-13.25) |
Мая Айчына |
5 клас |
Рамашка Г.А. |
Серада |
|||
7 урок (14.30-15.15) |
Мая Айчына |
6 клас |
Сарокіна В.М. |
7 урок (14.30-15.15) |
Зелёный стадион |
7 клас |
Рагоўскі Ф.І. |
7 урок (14.30-15.15) |
Паўтараем матэматыку |
9 клас |
Філіпёнак В.І. |
Чацвер |
|||
5 урок (12.30-13.15) |
Вытокі роднай мовы |
3 клас |
Мартыновіч А.А. |
Пятніца |
|||
5 урок (12.30-13.15) |
Вытокі роднай мовы |
4 клас |
Рамашка Г.А. |
Субота |
|||
1 урок (8.30-9.15) |
Маё прафесійнае будучае |
9 клас |
Ганебная І.Л. |
Графік работы заняткаў па інтарэсах, гурткоў і секцый
на 2024/2025 навучальны год IІ паўгоддзе
№ |
Назва |
Педагог |
Дзень работы |
Час работы |
1 |
Гурток “Юныя гідролагі” |
Бельская Ала Іванаўна |
Панядзелак |
15.15-16.15-час работы педагога 15.20-16.05- час заняткаў для навучэнцаў |
2 |
Гурток “Домісолька” |
Мартыновіч Алена Аляксандраўна |
Аўторак |
14.30-16.30-час работы педагога 14.45-15.30- першая падгрупа 15.30-16.15-другая падгрупа |
3 |
Гурток “Стралковы” |
Рагоўскі Фёдар Іосіфавіч |
Аўторак |
15.20-16.20-час работы педагога 15.25-16.10- час заняткаў для навучэнцаў |
4 |
Валейбольная секцыя |
Рагоўскі Фёдар Іосіфавіч |
Аўторак |
16.15-17.15- час работы педагога 16.15-17.00- час заняткаў для навучэнцаў |
5 |
Гурток “Юны мастак” |
Грыдзюшка Валянціна Вацлаваўна |
Серада |
14.15-15.15-час работы педагога 14.30-15.15- час заняткаў для навучэнцаў |
6 |
Гурток “Юныя гідролагі” |
Бельская Ала Іванаўна |
Серада |
15.15-16.15-час работы педагога 15.20-16.05- час заняткаў для навучэнцаў |
7 |
Гурток “Юныя гідролагі” |
Бельская Ала Іванаўна |
Чацвер |
15.15-16.15-час работы педагога 15.20-16.05- час заняткаў для навучэнцаў |
8 |
Гурток “Стралковы” |
Рагоўскі Фёдар Іосіфавіч |
Пятніца |
15.20-16.20-час работы педагога 15.25-16.10- час заняткаў для навучэнцаў |
9 |
Валейбольная секцыя |
Рагоўскі Фёдар Іосіфавіч |
Пятніца |
16.15-17.15- час работы педагога 16.15-17.00- час заняткаў для навучэнцаў |
10 |
Гурток “Юныя гідролагі” |
Бельская Ала Іванаўна |
Субота |
9.15-12.15- час работы педагога 9.15-12.00- час заняткаў для навучэнцаў |
Памятка для бацькоў па аплаце за харчаванне
Лицензия на право осуществления образовательной деятельности
Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці
аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур
арганізацыямі Рэспублікі Беларусь
Інфармацыя аб дзяржаўнай установе адукацыі
”Чарневіцкая базавая школа Глыбоцкага раёна“