top banner
top banner
top banner
top banner
top banner
 
 
 
Версия для слабовидящих

Мы в Телеграмме

telegram
80let
80let
image 95 768x96
image 95 768x96
image 95 768x96
logo180
logo180
banners 6
banners 6
banners 6
banners 6
orig Bezyimyannyiy
orig Bezyimyannyiy
orig Bezyimyannyiy
orig Bezyimyannyiy
orig Bezyimyannyiy
orig Bezyimyannyiy
sm9754
snimok jekrana 426 300x63 1
detivitebsk qr
detski fond
detski fond

Дзяржаўная ўстанова адукацыі
“Пліская сярэдняя школа
Глыбоцкага раёна”

адрас: вул. Зарэчная, д. 4а, в. Пліса, 211811, Глыбоцкі раён, Віцебская вобласць

ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС УСТАНОВЫ  Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в браузере должен быть включен Javascript.

 

Дырэктар

Плавінскі
Уладзімір Францавіч

тэл. 8 (02156) 3-89-09

Графік прыёма: панядзелак з 7.30 да 10.00, з 14.00 да 17.00

Намеснікі дырэктара
па асноўнай дзейнасці

Вашыла
Алена Раманаўна

тэл. 8 (02156) 3-89-32

Графік прыёма: чацвер з 8.00 да 13.00

Качан
Валянціна Іванаўна

тэл. 8 (02156) 3-89-32

Сацыяльны педагог

Дуж Дзіяна Ігараўна

тэл. 8 (02156) 3-89-32

 Інфармацыя аб установе адукацыі

 Мэта:

стварэнне аптымальных умоў для забеспячэння якасці адукацыі праз максімальна магчымае задавальненне адукацыйных запытаў, стварэнне ўмоў для развіцця і самаразвіцця асобы навучэнца і педагога ў сукупнасці іх індывідуальных здольнасцей, асобасных якасцей, ведаў і кампетэнтнасці.

Задачы:

ствараць умовы для павышэння якасці адукацыі і выхавання на ўсіх узроўнях навучання на аснове ўдасканалення адукацыйнага працэсу, выкарыстання здароўезберагаючых тэхналогій, задавальнення запытаў законных прадстаўнікоў навучэнцаў з улікам інтарэсаў, схільнасцей і здольнасцей дзяцей;

забяспечваць павышэнне якасці правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў, заняткаў па інтарэсах, спартыўных секцый, выхаваўчых мерапрыемстваў на аснове ўкаранення кампетэнтнаснага падыходу,сучасных адукацыйных і выхаваўчых тэхналогій, электронных сродкаў навучання;

выкарыстоўваць сучасныя актыўныя формы і метады выхаваўчай і ідэалагічнай работы, якія спрыяюць выхаванню ў навучэнцаў патрыятызму і грамадзянскасці, пачуцця нацыянальнай самасвядомасці, прававой, маральна-этычнай і экалагічнай культуры, фарміраванню навыкаў самарэгуляцыі паводзін і самадысцыпліны, навыкаў здаровага ладу жыцця.

 

Мова навучання БЕЛАРУСКАЯ

Вывучаемыя замежныя мовы НЯМЕЦКАЯ, АНГЛІЙСКАЯ

Рэжым работы дашкольнай групы 7.30-18.00

Зменнасць заняткаў: у адну змену, пачатак заняткаў 8.30.

Арганізацыя падвозу выхаванцаў і навучэнцаў: аўтобусы ДУ ”Цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый і дзяржаўных органаў Глыбоцкага раёна“

Наяўнасць групы падоўжанага дня:

1. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 1-2 класаў, рэжым работы з 13.05 да 17.00;
2. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 2, 3 класаў, рэжым работы з 13.15 да 17.00;
3. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 2, 4 класаў, рэжым работы з 13.15 да 17.00;
4. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 5-8 класаў, рэжым работы з 7.35 да 8.30, з 15.10 да 17.00.

Вывучэнне прадметаў на павышаным узроўні:

- фізіка 10 клас, настаўнік – Кміта Святлана Генрыхаўна;

- біялогія 10 клас, настаўнік – Аляхновіч Аліна Тадэвушаўна;

- беларуская мова 11 клас, настаўнік – Зубко Аліна Станіславаўна;

- гісторыя Беларусі 11 клас, настаўнік – Мірановіч Ірына Аляксандраўна;

- фізіка 11 клас, настаўнік – Кміта Святлана Генрыхаўна.

ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ

АДДЗЕЛ ПА АДУКАЦЫІ 
ГЛЫБОЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА

РЭЖЫМ РАБОТЫ

Працуе (панядзелак-пятніца): з 8.00 да 13.00; з 14.00 да 17.00

Абедзены перапынак: з 13.00 да 14.00

Выхадныя дні - субота, нядзеля і святочныя дні.

У перадсвяточныя дні рэжым працы скарочаны на 1 гадзіну.

АСАБІСТЫ ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН, ІХ ПРАДСТАЎНІКОЎ І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ

ЧАЦВЕР з 8.00 да 13.00

Гаўрылава Таццяна Вячаславаўна, начальнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама

Кабінет № 65, службовы тэлефон 8 (02156) 2 58 61

Прыёмная аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама

- працуе па прынцыпу «ГАРАЧАЯ ЛІНІЯ» (тэл. 8 (02156) 2 58 76) для аператыўнага вырашэння пытанняў па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.

Рабочыя дні (панядзелак - пятніца): з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00

Кабінет № 64, службовы тэлефон: 8 (02156) 2 58 76

Юрыдычны адрас:

Індэкс 211800, вуліца Леніна, дом 42, горад Глыбокае, Віцебская вобласць

ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС ПРЫЁМНАЙ  Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в браузере должен быть включен Javascript.

Работа ўстановы адукацыі па прынцыпу “Адно адно”

Працэдура 2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Наименование административной процедуры  2.1

Выдача выписки (копии) из трудовой книжки

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

 -

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

5 дней со дня обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно

Працэдура 2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе

Наименование административной процедуры 2.2

Выдача справки о месте работы, службы и занимаемой должности

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

5 дней со дня обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

 бессрочно

Працэдура 2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

Наименование административной процедуры 2.3

Выдача справки о периоде работы, службы

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

5 дней со дня обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно  

Працэдура 2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3-х гадоў і спыненні выплаты дапамогі

Наименование административной процедуры 2.19

Выдача справки о выходе на работу, службу до истечения отпуска по уходу за ребенком в возрасте до 3 лет и прекращении выплаты пособия

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

 

 

Максимальный срок осуществления административной процедуры

3 рабочих дня

 

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно

Працэдура 2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3-х гадоў

Наименование административной процедуры 2.25

Выдача справки о нахождении в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста 3 лет

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

 

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

3 рабочих дня

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно  

Працэдура 6.1.1. Выдача дублікатаў: дакумента аб адукацыі, дадатку да яго, дакумента аб навучанні

Наименование административной процедуры 6.1.1.

Выдача дубликатов:

документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность

 

паспорт или иной документ, удостоверяющий личность

 

пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность

 

документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество

 

документ, подтверждающий внесение платы

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании

 

0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь)

 

1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства)

 

бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении

Максимальный срок осуществления административной процедуры

15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно

Працэдура 6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам

Наименование административной процедуры 6.3

Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

заявление

 

одна фотография размером 30 х 40 мм – в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

в день обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающих дошкольное, общее среднее, специальное образование

 

6 месяцев – для иных обучающихся

Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

2.1, 2.2, 2.3, 2.19, 2.25 - Макарская Ірына Валяр’янаўна, інспектар па кадрах, кабінет № 23, памяшканне бібліятэкі, тэл. 3-89-32

Падчас адсутнасці адказнага Вашыла Алена Раманаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кабінет № 7, тэл. 3-89-32

6.1.1 – Плавінскі Уладзімір Францавіч, дырэктар, кабінет № 24, тэл. 3-89-09

Падчас адсутнасці адказнага Вашыла Алена Раманаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кабінет № 7, тэл. 3-89-32

6.3Грыдзюшка Лілія Пятроўна, сакратар, кабінет № 23, памяшканне бібліятэкі, тэл. 3-89-32

Падчас адсутнасці адказнага Вашыла Алена Раманаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кабінет № 7, тэл. 3-89-32

 

Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб

З 2 студзеня 2023 года падача электронных зваротаў у Дзяржаўную ўстанову адукацыі ”Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна“ ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб обращения.бел 

Апякунскі савет
Дзяржаўнай установы адукацыі
"Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна"

Састаў апякунскага савета ў 2024/2025 навучальным годзе:

1. Філіпёнак А.А. – старшыня апякунскага савета, прадстаўнік бацькоў, работнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама (па ўзгадненні);
2. Вашыла А.Р. – сакратар апякунскага савета, намеснік дырэктара ўстановы адукацыі;
3. Пліско В.М. – член апякунскага савета, прадстаўнік дзяржаўных органаў, старшыня Пліскага сельскага выканаўчага камітэта (па ўзгадненні);
4. Рабянок В.В. – член апякунскага савета, прадстаўнік бацькоў, спецыяліст па кадрах СУП ”Мнюта“ (па ўзгадненні);
5. Протас У.М. – член апякунскага савета, прадстаўнік педагагічнага калектыва, настаўнік установы адукацыі.

Да ўвагі:

Разліковы рахунак для пераліку сродкаў апякунскага савета:
Атрымальнік:
Дзяржаўная ўстанова адукацыі ”Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна“
УНП 300022338, ОКПО 02150169, р/р BY55 BAPB 3632 5260 1001 0000 0000
ААТ ”Белаграпрамбанк“ г. Мінск, код банка BAPBBY2X
Від выплаты/прызначэнне выплаты ”Добраахвотнае ахвяраванне“

 

Расклад званкоў і графік харчавання
на 2024/2025 навучальны год

1 урок

8.30-9.15

9.10-9.25 – снеданне

(ГПД 1 клас, пяць вучняў 2-4 класаў) – 21 вучань

2 урок

9.25-10.10

10.10-10.25 – снеданне

(ГПД 2-4 класаў) – 33 вучні

3 урок

10.25-11.10

11.10-11.25 – абед

(5-9 класы) – 49 вучняў

4 урок

11.25-12.10

12.10-12.30 – абед

 (ГПД 1 клас,  пяць вучняў 2-4 класаў, 10-11 класы) – 35 вучняў

5 урок

12.30-13.15

6 урок

13.25-14.10

14.10-14.25 – абед

(ГПД 2-4 класы) – 33 вучні

7 урок

14.25-15.10

15.10-15.25 – полудзень

(ГПД 1 клас, ГПД 5-8 класаў) 32 вучні

 

РАСКЛАД
вучэбных заняткаў на IІ паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года

plissa 1 11 2023

 

РАСКЛАД
факультатыўных заняткаў на IІ паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года

№ п/п

Назва факультатыўнага занятка

Клас

Коль-касць гадзін

Прозвішча, імя, імя па бацьку настаўніка

Месца

правядзення

Нумар урока

Час правядзення

1

Асновы моўнай культуры

1

1

Плавінская М.К.

Каб. № 19

5

Панядзелак, 12.30-13.15

2

Матэматычная вясёлка

1

1

Плавінская М.К.

Каб. № 19

4

Пятніца, 11.25 – 12.00

3

Асновы моўнай культуры

2

1

Наумёнак В.Б.

Каб. № 22

5

Чацвер, 12.30 – 13.15

4

Матэматычная вясёлка

2

1

Наумёнак В.Б.

Каб. № 22

5

Пятніца, 12.30 – 13.15

5

Матэматычная вясёлка

3

1

Шынкевіч В.І.

Каб. № 28

6

Панядзелак, 13.35-14.20

 6

Творчая дзейнасць у асяроддзі праграмавання Scratch

3

1

Наумёнак В.Б.

Каб. № 26

6

Панядзелак, 13.35-14.20

7

Асновы моўнай культуры

3

1

Шынкевіч В.І.

Каб. № 28

5

Серада, 12.30 – 13.15

             

Панядзелак, 13.35-14.20

 8

Матэматычная вясёлка

4

1

Грыгаровіч М.К.

Каб. № 18

6

Панядзелак, 13.35-14.20

9

Асновы моўнай культуры

4

1

Грыгаровіч М.К.

Каб. № 18

5

Пятніца, 12.30 – 13.15

10

Уводзіны ў інфарматыку

5

1

Плавінскі У.Ф.

Каб. № 26

7

Серада, 14.30-15.15

11

Асновы духоўна-маральнай культуры і патрыятызму

5

1

Зубко А.С.

Каб. № 27

7

Серада, 14.30-15.15

12

Асновы бяспекі жыццядзейнасці

6

1

Вашыла М.М.

Каб. № 17

6

Панядзелак, 13.35-14.20

13

Сакрэты словазмянення, форма- і словаўтварэння

6

1

Ціманоўская Т.Г.

Каб. № 29

6

Аўторак, 13.35-14.20

14

Дамашняя майстэрня

6

1

Вашыла М.М.

Каб. № 12

6

Аўторак, 13.35-14.20

15

Слова ў тэксце

7

1

Зубко А.С.

Каб. № 17

6

Серада, 13.35-14.20

16

Дамашняя майстэрня

7

1

Вашыла М.М.

Каб. № 12

6

Серада, 13.35-14.20

17

Гэты няпросты просты сказ

8

1

Ціманоўская Т.Г.

Каб. №  1

6

Чацвер, 13.35 – 14.20

18

Дамашняя майстэрня

8

1

Вашыла М.М.

Каб. № 12

6

Чацвер, 13.35 – 14.20

19

Прафесія маёй мары

9

1

Вашыла М.М.

Каб. №  12

7

Серада, 14.30 – 15.15

20

Алгебра вучыць разважаць

9

1

Вайцяховіч В.А.

Каб. № 26

6

Чацвер, 13.35 – 14.20

21

Вялікая Айчынная вайна савецкага народа

9

1

Мірановіч І.А.

Каб. № 13

2

Субота, 9.40 – 10.25

22

Гадзіна здароўя і спорту

9

1

Качан С.Н.

Спартыўная зала

4

Субота, 11.30 – 12.15

23

Алгебра вучыць разважаць

10

1

Кміта С.Г.

Каб. № 13

6

Чацвер, 13.35 – 14.20

24

Практыкум па арфаграфіі беларускай мовы

10

1

Зубко А.С.

Каб. № 13

7

Пятніца, 14.30-15.15

25

Гадзіна здароўя і спорту

10

1

Качан С.Н.

Спартыўная зала

2

Субота, 9.40 – 10.25

26

Грамадазнаўства: абагульняючы курс

11

1

Мірановіч І.А.

Каб. № 27

7

Серада, 14.30 – 15.15

27

Алгебра вучыць разважаць

11

1

Вайцяховіч В.А.

Каб. № 3

6

Пятніца, 13.35 – 14.20

 

Расклад
работы гурткоў
у 2024/2025 навучальным годзе 

№ п/п

Назва гуртка

Час працы

Кабінет

Адказны

1.

Гурток ”Рукадзельніца“

Панядзелак

15.20-16.20

Перапынак

16.05-16.20

Субота

9.40-10.40

Перапынак

10.25-10.40

№27

Педагог дадатковай адукацыі

Вайцяховіч В.

2.

Шахматны

гурток

Аўторак

14.20-15.20

Перапынак

15.05-15.20

Серада

14.20-15.20

Перапынак

15.05-15.20

Субота

10.40-12.40

Перапынак

11.25-11.40,

12.25-12.40

№28/

Актавая

зала

Педагог дадатковай адукацыі

Протас У.М

3.

Гурток па фінансавай граматнасці

Аўторак

15.20-16.20

Перапынак

16.05-16.20

№27

Педагог дадатковай адукацыі

Вайцяховіч В.

4.

Гурток

”Майстэрня прыгажосці“

Серада

14.20-16.20

Перапынак

15.05-15.20,

16.05-16.20

№28

Педагог дадатковай адукацыі             Рудак В.В.

5.

Вакальны гурток ”Імправіз“

Чацвер

14.20-16.20

Перапынак

15.05-15.20,

16.05-16.20

Актавая зала

Педагог дадатковай адукацыі              Качан Л.

6.

Гурток ”Балбатун“

Чацвер

15.20-16.20

Перапынак

16.05-16.20

№3

Педагог дадатковай адукацыі             Рудак В.В.

7.

Тэтральны гурток ”Паэтычны тэатр“

Субота

10.40-11.40

Перапынак

11.35-11.40

Актавая зала

Педагог дадатковай адукацыі

Ціманоўская Т.Г.

8.

Інтэлектуальны гурток ”Эрудыт“

Субота

9.40-10.40

Перапынак

10.25-10.40

11.40-12.40

Перапынак

12.25-12.40

№1

Педагог дадатковай адукацыі

Мірановіч І.А.

9.

Гурток ”Свет мультымедыя“

Субота

10.40-11.40

Перапынак

11.25-11.40

№25

Педагог дадатковай адукацыі

Кміта С.Г.

 

Графік
работы спартыўных секцый
у 2024/2025 навучальным годзе 

№ п/п

Назва секцыі

Класы

Час працы

Адказны

1.

Спартыўная

секцыя па

агульнафізічнай падрыхтоўцы

4-7

Пятніца

15.20-16.05

Кіраўнік фізічнага выхавання

Качан С.Н.

2.

Спартыўная секцыя па футболе

5-7

Субота

9.40-10.25

Кіраўнік фізічнага выхавання Качан С.Н.

 

Расклад
работы гурткоў у шосты школьны дзень
у 2024/2025 навучальным годзе 

№ п/п

Назва гуртка

Час працы

Кабінет

Адказны

1.

Шахматны

гурток

Субота

10.40-12.40

Перапынак

11.25-11.40,

12.25-12.40

№28/

Актавая

зала

Педагог дадатковай адукацыі

Протас У.М.

2.

Тэатральны гурток

”Паэтычны тэатр“

Субота

10.40-11.40

Перапынак

11.25-11.40

Актавая

зала

Педагог дадатковай адукацыі

Ціманоўская Т.Г.

3.

Інтэлектуальны гурток

”Эрудыт“

Субота

9.40-10.40

Перапынак

10.25-10.40

11.40-12.40

Перапынак

12.25-12.40

№1

Педагог дадатковай адукацыі

Мірановіч І.А.

4.

Гурток ”Рукадзельніца“

Субота

9.40-10.40

Перапынак

10.25-10.40

№27

Педагог дадатковай адукацыі

Вайцяховіч В.А.

5.

Гурток ”Свет мультымедыя“

Субота

10.40-11.40

Перапынак

11.25-11.40

№25

Педагог дадатковай адукацыі

Кміта С.Г.

                                                                                                                                     

Графік
работы спартыўных секцый у шосты школьны дзень
у 2024/2025 навучальным годзе 

№ п/п

Назва секцыі

Класы

Час працы

Адказны

1.

Спартыўная секцыя

па футболе

5-7

Субота

9.40-10.25

Кіраўнік фізічнага выхавання Качан С.Н.

Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці
аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур
арганізацыямі Рэспублікі Беларусь

 

Інфармацыя аб дзяржаўнай установе адукацыі
”Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна“

qr plissa 01

Анкета аб якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур
дзяржаўнай установай адукацыі ”Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна“

qr plissa 02