Дзяржаўная ўстанова адукацыі
“Пліская сярэдняя школа
Глыбоцкага раёна”
адрас: вул. Зарэчная, д. 4а, в. Пліса, 211811, Глыбоцкі раён, Віцебская вобласць
ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС УСТАНОВЫ
ДырэктарПлавінскі тэл. 8 (02156) 3-89-09 Графік прыёма: панядзелак з 7.30 да 10.00, з 14.00 да 17.00 |
Намеснікі дырэктара
|
Качан тэл. 8 (02156) 3-89-32 |
Сацыяльны педагогДуж Дзіяна Ігараўна тэл. 8 (02156) 3-89-32 |
Інфармацыя аб установе адукацыі
Мэта:
стварэнне аптымальных умоў для забеспячэння якасці адукацыі праз максімальна магчымае задавальненне адукацыйных запытаў, стварэнне ўмоў для развіцця і самаразвіцця асобы навучэнца і педагога ў сукупнасці іх індывідуальных здольнасцей, асобасных якасцей, ведаў і кампетэнтнасці.
Задачы:
ствараць умовы для павышэння якасці адукацыі і выхавання на ўсіх узроўнях навучання на аснове ўдасканалення адукацыйнага працэсу, выкарыстання здароўезберагаючых тэхналогій, задавальнення запытаў законных прадстаўнікоў навучэнцаў з улікам інтарэсаў, схільнасцей і здольнасцей дзяцей;
забяспечваць павышэнне якасці правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў, заняткаў па інтарэсах, спартыўных секцый, выхаваўчых мерапрыемстваў на аснове ўкаранення кампетэнтнаснага падыходу,сучасных адукацыйных і выхаваўчых тэхналогій, электронных сродкаў навучання;
выкарыстоўваць сучасныя актыўныя формы і метады выхаваўчай і ідэалагічнай работы, якія спрыяюць выхаванню ў навучэнцаў патрыятызму і грамадзянскасці, пачуцця нацыянальнай самасвядомасці, прававой, маральна-этычнай і экалагічнай культуры, фарміраванню навыкаў самарэгуляцыі паводзін і самадысцыпліны, навыкаў здаровага ладу жыцця.
Мова навучання БЕЛАРУСКАЯ
Вывучаемыя замежныя мовы НЯМЕЦКАЯ, АНГЛІЙСКАЯ
Рэжым работы дашкольнай групы 7.30-18.00
Зменнасць заняткаў: у адну змену, пачатак заняткаў 8.30.
Арганізацыя падвозу выхаванцаў і навучэнцаў: аўтобусы ДУ ”Цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый і дзяржаўных органаў Глыбоцкага раёна“
Наяўнасць групы падоўжанага дня:
1. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 1-2 класаў, рэжым работы з 13.05 да 17.00;
2. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 2, 3 класаў, рэжым работы з 13.15 да 17.00;
3. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 2, 4 класаў, рэжым работы з 13.15 да 17.00;
4. Група падоўжанага дня для навучэнцаў 5-8 класаў, рэжым работы з 7.35 да 8.30, з 15.10 да 17.00.
Вывучэнне прадметаў на павышаным узроўні:
- фізіка 10 клас, настаўнік – Кміта Святлана Генрыхаўна;
- біялогія 10 клас, настаўнік – Аляхновіч Аліна Тадэвушаўна;
- беларуская мова 11 клас, настаўнік – Зубко Аліна Станіславаўна;
- гісторыя Беларусі 11 клас, настаўнік – Мірановіч Ірына Аляксандраўна;
- фізіка 11 клас, настаўнік – Кміта Святлана Генрыхаўна.
ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ
ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ
АДДЗЕЛ ПА АДУКАЦЫІ
ГЛЫБОЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА
РЭЖЫМ РАБОТЫ
Працуе (панядзелак-пятніца): з 8.00 да 13.00; з 14.00 да 17.00
Абедзены перапынак: з 13.00 да 14.00
Выхадныя дні - субота, нядзеля і святочныя дні.
У перадсвяточныя дні рэжым працы скарочаны на 1 гадзіну.
АСАБІСТЫ ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН, ІХ ПРАДСТАЎНІКОЎ І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ
ЧАЦВЕР з 8.00 да 13.00
Гаўрылава Таццяна Вячаславаўна, начальнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама
Кабінет № 65, службовы тэлефон 8 (02156) 2 58 61
Прыёмная аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама
- працуе па прынцыпу «ГАРАЧАЯ ЛІНІЯ» (тэл. 8 (02156) 2 58 76) для аператыўнага вырашэння пытанняў па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.
Рабочыя дні (панядзелак - пятніца): з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
Кабінет № 64, службовы тэлефон: 8 (02156) 2 58 76
Юрыдычны адрас:
Індэкс 211800, вуліца Леніна, дом 42, горад Глыбокае, Віцебская вобласць
ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС ПРЫЁМНАЙ
Работа ўстановы адукацыі па прынцыпу “Адно адно”
Адміністратыўныя працэдуры
Наименование административной процедуры 2.1 |
Выдача выписки (копии) из трудовой книжки |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.2 |
Выдача справки о месте работы, службы и занимаемой должности |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.3 |
Выдача справки о периоде работы, службы |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.19 |
Выдача справки о выходе на работу, службу до истечения отпуска по уходу за ребенком в возрасте до 3 лет и прекращении выплаты пособия |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно
|
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
3 рабочих дня
|
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.25 |
Выдача справки о нахождении в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста 3 лет |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
-
|
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
3 рабочих дня |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 6.1.1. |
Выдача дубликатов: документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность
паспорт или иной документ, удостоверяющий личность
пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность
документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество
документ, подтверждающий внесение платы |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании
0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь)
1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства)
бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 6.3 |
Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление
одна фотография размером 30 х 40 мм – в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
в день обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающих дошкольное, общее среднее, специальное образование
6 месяцев – для иных обучающихся |
Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:
2.1, 2.2, 2.3, 2.19, 2.25 - Макарская Ірына Валяр’янаўна, інспектар па кадрах, кабінет № 23, памяшканне бібліятэкі, тэл. 3-89-32
Падчас адсутнасці адказнага Вашыла Алена Раманаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кабінет № 7, тэл. 3-89-32
6.1.1 – Плавінскі Уладзімір Францавіч, дырэктар, кабінет № 24, тэл. 3-89-09
Падчас адсутнасці адказнага Вашыла Алена Раманаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кабінет № 7, тэл. 3-89-32
6.3 – Грыдзюшка Лілія Пятроўна, сакратар, кабінет № 23, памяшканне бібліятэкі, тэл. 3-89-32
Падчас адсутнасці адказнага Вашыла Алена Раманаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кабінет № 7, тэл. 3-89-32
Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб
З 2 студзеня 2023 года падача электронных зваротаў у Дзяржаўную ўстанову адукацыі ”Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна“ ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб обращения.бел
Апякунскі савет
Дзяржаўнай установы адукацыі
"Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна"
Састаў апякунскага савета ў 2024/2025 навучальным годзе:
1. Філіпёнак А.А. – старшыня апякунскага савета, прадстаўнік бацькоў, работнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама (па ўзгадненні);
2. Вашыла А.Р. – сакратар апякунскага савета, намеснік дырэктара ўстановы адукацыі;
3. Пліско В.М. – член апякунскага савета, прадстаўнік дзяржаўных органаў, старшыня Пліскага сельскага выканаўчага камітэта (па ўзгадненні);
4. Рабянок В.В. – член апякунскага савета, прадстаўнік бацькоў, спецыяліст па кадрах СУП ”Мнюта“ (па ўзгадненні);
5. Протас У.М. – член апякунскага савета, прадстаўнік педагагічнага калектыва, настаўнік установы адукацыі.
Да ўвагі:
Разліковы рахунак для пераліку сродкаў апякунскага савета:
Атрымальнік:
Дзяржаўная ўстанова адукацыі ”Пліская сярэдняя школа Глыбоцкага раёна“
УНП 300022338, ОКПО 02150169, р/р BY55 BAPB 3632 5260 1001 0000 0000
ААТ ”Белаграпрамбанк“ г. Мінск, код банка BAPBBY2X
Від выплаты/прызначэнне выплаты ”Добраахвотнае ахвяраванне“
Расклад званкоў і графік харчавання
на 2024/2025 навучальны год
1 урок |
8.30-9.15 |
9.10-9.25 – снеданне (ГПД 1 клас, пяць вучняў 2-4 класаў) – 21 вучань |
|
2 урок |
9.25-10.10 |
10.10-10.25 – снеданне (ГПД 2-4 класаў) – 33 вучні |
|
3 урок |
10.25-11.10 |
11.10-11.25 – абед (5-9 класы) – 49 вучняў |
|
4 урок |
11.25-12.10 |
12.10-12.30 – абед (ГПД 1 клас, пяць вучняў 2-4 класаў, 10-11 класы) – 35 вучняў |
|
5 урок |
12.30-13.15 |
6 урок |
13.25-14.10 |
14.10-14.25 – абед (ГПД 2-4 класы) – 33 вучні |
|
7 урок |
14.25-15.10 |
15.10-15.25 – полудзень (ГПД 1 клас, ГПД 5-8 класаў) 32 вучні |
РАСКЛАД
вучэбных заняткаў на IІ паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года
РАСКЛАД
факультатыўных заняткаў на IІ паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года
№ п/п |
Назва факультатыўнага занятка |
Клас |
Коль-касць гадзін |
Прозвішча, імя, імя па бацьку настаўніка |
Месца правядзення |
Нумар урока |
Час правядзення |
1 |
Асновы моўнай культуры |
1 |
1 |
Плавінская М.К. |
Каб. № 19 |
5 |
Панядзелак, 12.30-13.15 |
2 |
Матэматычная вясёлка |
1 |
1 |
Плавінская М.К. |
Каб. № 19 |
4 |
Пятніца, 11.25 – 12.00 |
3 |
Асновы моўнай культуры |
2 |
1 |
Наумёнак В.Б. |
Каб. № 22 |
5 |
Чацвер, 12.30 – 13.15 |
4 |
Матэматычная вясёлка |
2 |
1 |
Наумёнак В.Б. |
Каб. № 22 |
5 |
Пятніца, 12.30 – 13.15 |
5 |
Матэматычная вясёлка |
3 |
1 |
Шынкевіч В.І. |
Каб. № 28 |
6 |
Панядзелак, 13.35-14.20 |
6 |
Творчая дзейнасць у асяроддзі праграмавання Scratch |
3 |
1 |
Наумёнак В.Б. |
Каб. № 26 |
6 |
Панядзелак, 13.35-14.20 |
7 |
Асновы моўнай культуры |
3 |
1 |
Шынкевіч В.І. |
Каб. № 28 |
5 |
Серада, 12.30 – 13.15 |
Панядзелак, 13.35-14.20 |
|||||||
8 |
Матэматычная вясёлка |
4 |
1 |
Грыгаровіч М.К. |
Каб. № 18 |
6 |
Панядзелак, 13.35-14.20 |
9 |
Асновы моўнай культуры |
4 |
1 |
Грыгаровіч М.К. |
Каб. № 18 |
5 |
Пятніца, 12.30 – 13.15 |
10 |
Уводзіны ў інфарматыку |
5 |
1 |
Плавінскі У.Ф. |
Каб. № 26 |
7 |
Серада, 14.30-15.15 |
11 |
Асновы духоўна-маральнай культуры і патрыятызму |
5 |
1 |
Зубко А.С. |
Каб. № 27 |
7 |
Серада, 14.30-15.15 |
12 |
Асновы бяспекі жыццядзейнасці |
6 |
1 |
Вашыла М.М. |
Каб. № 17 |
6 |
Панядзелак, 13.35-14.20 |
13 |
Сакрэты словазмянення, форма- і словаўтварэння |
6 |
1 |
Ціманоўская Т.Г. |
Каб. № 29 |
6 |
Аўторак, 13.35-14.20 |
14 |
Дамашняя майстэрня |
6 |
1 |
Вашыла М.М. |
Каб. № 12 |
6 |
Аўторак, 13.35-14.20 |
15 |
Слова ў тэксце |
7 |
1 |
Зубко А.С. |
Каб. № 17 |
6 |
Серада, 13.35-14.20 |
16 |
Дамашняя майстэрня |
7 |
1 |
Вашыла М.М. |
Каб. № 12 |
6 |
Серада, 13.35-14.20 |
17 |
Гэты няпросты просты сказ |
8 |
1 |
Ціманоўская Т.Г. |
Каб. № 1 |
6 |
Чацвер, 13.35 – 14.20 |
18 |
Дамашняя майстэрня |
8 |
1 |
Вашыла М.М. |
Каб. № 12 |
6 |
Чацвер, 13.35 – 14.20 |
19 |
Прафесія маёй мары |
9 |
1 |
Вашыла М.М. |
Каб. № 12 |
7 |
Серада, 14.30 – 15.15 |
20 |
Алгебра вучыць разважаць |
9 |
1 |
Вайцяховіч В.А. |
Каб. № 26 |
6 |
Чацвер, 13.35 – 14.20 |
21 |
Вялікая Айчынная вайна савецкага народа |
9 |
1 |
Мірановіч І.А. |
Каб. № 13 |
2 |
Субота, 9.40 – 10.25 |
22 |
Гадзіна здароўя і спорту |
9 |
1 |
Качан С.Н. |
Спартыўная зала |
4 |
Субота, 11.30 – 12.15 |
23 |
Алгебра вучыць разважаць |
10 |
1 |
Кміта С.Г. |
Каб. № 13 |
6 |
Чацвер, 13.35 – 14.20 |
24 |
Практыкум па арфаграфіі беларускай мовы |
10 |
1 |
Зубко А.С. |
Каб. № 13 |
7 |
Пятніца, 14.30-15.15 |
25 |
Гадзіна здароўя і спорту |
10 |
1 |
Качан С.Н. |
Спартыўная зала |
2 |
Субота, 9.40 – 10.25 |
26 |
Грамадазнаўства: абагульняючы курс |
11 |
1 |
Мірановіч І.А. |
Каб. № 27 |
7 |
Серада, 14.30 – 15.15 |
27 |
Алгебра вучыць разважаць |
11 |
1 |
Вайцяховіч В.А. |
Каб. № 3 |
6 |
Пятніца, 13.35 – 14.20 |
Расклад
работы гурткоў
у 2024/2025 навучальным годзе
№ п/п |
Назва гуртка |
Час працы |
Кабінет |
Адказны |
1. |
Гурток ”Рукадзельніца“ |
Панядзелак 15.20-16.20 Перапынак 16.05-16.20 Субота 9.40-10.40 Перапынак 10.25-10.40 |
№27 |
Педагог дадатковай адукацыі Вайцяховіч В. |
2. |
Шахматны гурток |
Аўторак 14.20-15.20 Перапынак 15.05-15.20 Серада 14.20-15.20 Перапынак 15.05-15.20 Субота 10.40-12.40 Перапынак 11.25-11.40, 12.25-12.40 |
№28/ Актавая зала |
Педагог дадатковай адукацыі Протас У.М |
3. |
Гурток па фінансавай граматнасці |
Аўторак 15.20-16.20 Перапынак 16.05-16.20 |
№27 |
Педагог дадатковай адукацыі Вайцяховіч В. |
4. |
Гурток ”Майстэрня прыгажосці“ |
Серада 14.20-16.20 Перапынак 15.05-15.20, 16.05-16.20 |
№28 |
Педагог дадатковай адукацыі Рудак В.В. |
5. |
Вакальны гурток ”Імправіз“ |
Чацвер 14.20-16.20 Перапынак 15.05-15.20, 16.05-16.20 |
Актавая зала |
Педагог дадатковай адукацыі Качан Л. |
6. |
Гурток ”Балбатун“ |
Чацвер 15.20-16.20 Перапынак 16.05-16.20 |
№3 |
Педагог дадатковай адукацыі Рудак В.В. |
7. |
Тэтральны гурток ”Паэтычны тэатр“ |
Субота 10.40-11.40 Перапынак 11.35-11.40 |
Актавая зала |
Педагог дадатковай адукацыі Ціманоўская Т.Г. |
8. |
Інтэлектуальны гурток ”Эрудыт“ |
Субота 9.40-10.40 Перапынак 10.25-10.40 11.40-12.40 Перапынак 12.25-12.40 |
№1 |
Педагог дадатковай адукацыі Мірановіч І.А. |
9. |
Гурток ”Свет мультымедыя“ |
Субота 10.40-11.40 Перапынак 11.25-11.40 |
№25 |
Педагог дадатковай адукацыі Кміта С.Г. |
Графік
работы спартыўных секцый
у 2024/2025 навучальным годзе
№ п/п |
Назва секцыі |
Класы |
Час працы |
Адказны |
1. |
Спартыўная секцыя па агульнафізічнай падрыхтоўцы |
4-7 |
Пятніца 15.20-16.05 |
Кіраўнік фізічнага выхавання Качан С.Н. |
2. |
Спартыўная секцыя па футболе |
5-7 |
Субота 9.40-10.25 |
Кіраўнік фізічнага выхавання Качан С.Н. |
Расклад
работы гурткоў у шосты школьны дзень
у 2024/2025 навучальным годзе
№ п/п |
Назва гуртка |
Час працы |
Кабінет |
Адказны |
1. |
Шахматны гурток |
Субота 10.40-12.40 Перапынак 11.25-11.40, 12.25-12.40 |
№28/ Актавая зала |
Педагог дадатковай адукацыі Протас У.М. |
2. |
Тэатральны гурток ”Паэтычны тэатр“ |
Субота 10.40-11.40 Перапынак 11.25-11.40 |
Актавая зала |
Педагог дадатковай адукацыі Ціманоўская Т.Г. |
3. |
Інтэлектуальны гурток ”Эрудыт“ |
Субота 9.40-10.40 Перапынак 10.25-10.40 11.40-12.40 Перапынак 12.25-12.40 |
№1 |
Педагог дадатковай адукацыі Мірановіч І.А. |
4. |
Гурток ”Рукадзельніца“ |
Субота 9.40-10.40 Перапынак 10.25-10.40 |
№27 |
Педагог дадатковай адукацыі Вайцяховіч В.А. |
5. |
Гурток ”Свет мультымедыя“ |
Субота 10.40-11.40 Перапынак 11.25-11.40 |
№25 |
Педагог дадатковай адукацыі Кміта С.Г. |
Графік
работы спартыўных секцый у шосты школьны дзень
у 2024/2025 навучальным годзе
№ п/п |
Назва секцыі |
Класы |
Час працы |
Адказны |
1. |
Спартыўная секцыя па футболе |
5-7 |
Субота 9.40-10.25 |
Кіраўнік фізічнага выхавання Качан С.Н. |
Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці
аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур
арганізацыямі Рэспублікі Беларусь